fredag 17 oktober 2008

Min tur att bidra =)

Nu har jag väntat länge nog med att bidra med något till julbloggen.


Filmer:
En andra chans
All I want for Christmas
Miraklet i New York
Surviving Christmas

Det står still i huvudet när det gäller filmer men om jag slänger in en svensk komedi, förstör jag listan då? ha ha "Tomten är far till alla barnen" (kan det bli mer kaosartat på julen?)


Kalendrar:
Sunes Jul
Mysteriet på Greveholm
Kaspar i Nudådalen
Pelle Svanslös
Jul i Kapernum

Ture sventon

När karusellerna sover

Julens hjältar

Dieselråttor och sjömansmöss

Teskedsgumman





Julpynt jag inte klarar mig utan? OJ, det finns så mycke som jag inte klarar mig utan men om jag måste välja något specifikt så får det nog bli min gammelmormors gamla adventsljusstake med dom röda klockorna, kommer gråta krokodiltårar den dagen den inte fungerar längre. Får väl lägga in en bild på den sen när den har kommit upp i fönstret =)

/memmliz




1 kommentar:

Anonym sa...

oj vad utdraget å konstigt det blev på kalenderlistan =/ Sorry!
/memmliz