måndag 16 november 2015

Pyssel med barnen

Jag håller på och letar efter passande pyssel att göra på pysseldagen i skolan och även med mina egna barn.
Det finns verkligen hur mycket roligt som helst och om det är någon som har missat Pinterest så rekommenderar jag verkligen er att gå med =)

Vet inte riktigt hur man ska förklara hur sidan eller appen fungerar men det är en sida/app där du kan söka efter de mesta i bilder. De flesta bilder leder dig sedan vidare till en instruktion, video eller liknande.

Du kan sen skapa mappar där du kan spara dessa olika såkallade pins. Du kanske sett funktionen Pin it på någon sida =)


www.pinterest.com

Här nedan är en länk till min pinterest och till en mapp som jag döpt till Pyssel jul. Där hittar ni massa olika tips på julpyssel.

https://www.pinterest.com/mrsromlin/pyssel-jul/

Det går förresten att följa andras mappar och få uppdateringar på sin sida när de man följer lägger till något nytt i mappen =)

Här är några axplock från sidan









Inga kommentarer: