lördag 3 december 2011

2a adventsplaner

I morgon är det redan andra advent och jag har storartade planer. Känner på mig att det kommer att spricka men om jag delger mina planer på bloggen så har jag mer press. I morgon söndag ska jag njuta av nybakta scones till frukost med tända ljus. Myspys start på dagen är plan 1. Plan 2 är att hinna iväg o kolla julklappar både för inköp och önskningar. Plan 3 är att baka lussisar. Plan 4 är att hinna med att gå på O Helga natt som är landets största julkonsert utomhus. Plan 5 är att hinna plugga - uppsatsen måste ju bli klar till jul. Som min engelsktalande handledare utrycker det "if u hurry up u can get a great 'jolsinka'" ;) hoppas på en god julskinka och en godkänd uppsats efter jul. Just det plan 6 är att ha lussefika och paketöppning (julkalender) med grannarna på kvällen.

Återkommer med resultatet. Trevlig lördag!

1 kommentar:

Linda sa...

Härligt! Fullspäckat med andra ord =)
Hoppas planerna håller för nästa helg oxå !