måndag 30 november 2009

Julgransletande fortsätter...

Tack för tips om rusta, coop osv. Jag har tittat runt lite och hittills har jag hittat den snyggast plastgranen på Sia i Sthlm. Dock blir det inte den då jag inte tänker punga ut 3500kr för en liten gran eller 5500kr för en stor. Det är sinnessjukt dyrt! Nä jag vill bara ha en fin gran, men inte alls för dyr, max 700kr.

Om man håller sig inom min budget så ligger Rustas julgran högst upp för tillfället, men letandet är inte slut än.

Nu i veckan ska det fixas julklappar och göra apelsiner med kryddnejlikor. Det doftar så gott. Nu vet inte jag vart alla bor någonstans, men i Sthlm finns det en butik som heter Stockhome, och de säljer små julstjärnor som man kan hänga i granen, och dessa julstjärnor är gjorda av just kryddnejlikor. De doftar supergott och jag ska nog inhandla några till min gran. :)

Om ni bor i Sthlm eller tar en tur till Sthlm innan jul och vill köpa dessa, så finns Stockhome på Kungsgatan, inte alls långt ifrån Drottninggatan som de flesta känner till, sen finns det en Stockhome-butik i Gallerian på Hamngatan.

1 kommentar:

Kalmartösen sa...

Hej,jag har en massa juliga tips från Skrapan på söder i stockholm. min mail är josefin@tactiq.com...hur går jag till väga för att lägga upp tips eller ska jag maila dem till dig?
Vänligen Josefin