söndag 20 november 2011

Julklapparna

Hur går det med julklapparna för er ?

Jag började i tid och har inte alls många kvar. Mitt mål var att vara klar till första advent. Blir nästan så iaf  :P

Vet iaf vad som ska inhandlas, väntar bara på löning eller föräldrapenning som jag har i dagsläget.

Köper ni mkt julklappar ? Å till både vuxna å barn? Vi köper till alla i min mans familj å min familj å nåra släktingar. blir en hel del, men jag tycker att fast man är vuxen så är det kul med julklappar. framförallt att ge till andra =)  Jag försöker att ge genomtänkta och personliga presenter men det är inte alltid så lätt att hitta på .
Framförallt inte till min man, vi har varit ett par i 5,5 år snart och har gått igenom ett antal födelsedagar, jular, årsdagar å bröllopsdag. Idéerna börjar ta slut hehe.


Inga kommentarer: